Co si vlastně pod pojmem "renovace" představit? V první řadě jde o kompletní rozborku vozidla, tak říkajíc "do posledního šroubku". Generální opravu nejen karoserie, ale i podvozkových dílů, motoru, převodovky, čalounění, chromování, atd. U nás klademe důraz na originalitu. Snažíme se zachovat co nejvíce původních dílů, obnovujeme i původní spojovací materiál metodou zbavení koroze a přezinkování. Jsme však schopni provést i individuální úpravy, jako např. zvýšení výkonu motoru, úpravy podvozků, atp.
Po kompletním odstrojení karoserie následuje její otryskání jemným abrazivem. Tryskání již provádíme přímo u nás. Klademe důraz na poctivě provedenou práci tak, aby byla karoserie nejen řádně otryskána od koroze, ale zůstala i rovná. Při tryskání totiž dochází k prohřátí plechu a ten se následně může zvlnit. Po otryskání následuje proměření a případné srovnání. Vyřezání všech zkorodovaných panelů, karosářské práce, pasování, lícování, nastrojování/odstrojování příslušenství z důvodu slícování, apod. Pokud je to nutné, provedeme i cínování.
Do lakovny odvážíme holou, spasovanou karoserii, obroušenou na holý plech. Spodek karoserie je od nás vylakován do základového a vrchního epoxidu + body shutz tak, aby na něj v lakovně již nemuseli sáhnout. Dle přání zákazníka jsme schopni spodek lakovat i do barvy. Interier je od nás lakován do základového epoxidu.
Pokud se pouštíme do kompletní renovace, je již více než jasné, že bude potřeba udělat i kompletně nové čalounění. I na toto jsme připraveni. Navázali jsme spolupráci s firmou p. Svobody, jehož dlouholeté zkušenosti sahají až k výrobě čalounění pro československé vládní vozy Tatra 603, 613.
Pro naše zákazníky jsme schopni zajistit výrobu jakéhokoli těsnění.
Většina těsnění je po rozebrání nevratně poškozena a je nutné vyrobit těsnění nové.
Jelikož je většina těsnění již nesehnatelná, či originální díl nepřiměřeně drahý,
máme pro Vás zajištěnu i zakázkovou výrobu. Jedná se především o těsnění dílců motorů, převodovek,
karburátorů, palivových či chladících systémů apod.
Využíváme služeb firmy Kalina industries s.r.o. pro složitější těsnění a p.Sobola pro jednoduchá těsnění.
Aby veterán vypadal opravdu jako z výroby, je ve většině případů nutné obnovit i veškeré chromové dílce. Díly je nutné chemicky zbavit pokovení. Poté je díl tryskán, rovnán, svařován, broušen, leštěn... Následuje chromování a to buď metodou Cu-Ni-Cr nebo pouze Ni-Cr. Názory, která z metod je lepší, jsou rozporuplné. Proto se zde jimi zabývat nebudeme. Přípravu a chromování pro nás momentálně zajišťuje p.Bureš.
Navázali jsme spolupráci s p.Kučerou, který ve svém oboru odvádí opravdu špičkovou práci.
Výrobu a opravu chladičů vody, oleje, výměníků topení z mědi, hliníku i plastu pro nás zajišťuje p.Křístel. Díky jeho bohatým zkušenostem se jedná opravdu o profesionální práci. Dále je možné domluvit i svařování hliníku či nerezi metodou TIG, renovaci brzdového obložení, výrobu brzdového potrubí a mnoho dalšího.
____________________
____________________
© 2008 - 2010 • info@classic-oldtimer.cz • webdesign and code by griffin